شناسهٔ خبر: 38940922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح هجدهمین کارگاه تولید ماسک سپاه در کردستان/تولید روزانه 19 هزار عدد ماسک در استان

با افتتاح هجدهمین کارگاه تولیدی ماسک بسیجیان کردستان که با حضور فرمانده سپاه استان صورت گرفت، آمار تولیدات روزانه ماسک به 19 عدد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، چهارمین کارگاه تولید ماسک ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج ظهر امروز با حضور فرماندهان سپاه بیت‌المقدس و لشکر 28 پیاده کردستان، مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل هلال احمر استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در پایگاه بسیج خواهران حضرت معصومه منازل سازمانی ارتش افتتاح شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: نظام ما نظام مردمی است و با حمایت خود مردم به پیروزی رسیده و استمرار پیدا کرده است.

سردار سیدصادق حسینی اذعان کرد: مردم در شرایط و برهه‌های حساس وارد شده‌اند و مسائل و مشکلات را حل کرده‌اند که از اول انقلاب تاکنون از چنین شرایط‌هایی به وفور داشته‌ایم که مردم و انقلاب از آن عبور کرده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که مردم نظام را متعلق به خود می‌دانند لذا با نوع‌دوستی و کمک، تلاش می‌کنند مسائل و بحران‌ها را پشت سر بگذارند.

فرمانده سپاه کردستان اذعان داشت: در این شرایط کرونایی، هر روزه ما مشاهده می‌کنیم که کارگاه‌هایی با همت مردم برای تولید ماسک، لباس و یا ملزومات دیگر بهداشتی راه‌اندازی می‌شود و این بیانگر حس نوعدوستی و همدلی در بین مردم است.

وی ادامه داد: این کارگاه، هجدهمین کارگاهی است که بسیجیان استان کردستان راه‌اندازی کرده‌اند و تقریبا روزانه 19 عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سردار حسینی ادامه داد: حدودا 90 هزار قلم جنس بهداشتی، کمکی و معیشتی توسط گروه‌های جهادی سپاه استان در بین مردم توزیع شده است.   

وی تصریح کرد: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که باید تلاش کنیم در این شرایط نعمت سلامتی مردم حفظ شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هم در افتتاحیه این کارگاه تولیدی اظهار داشت: با افتتاح این کارگاه میزان تولید روزانه ماسک توسط بسیجیان سنندج به 10 هزار عدد در روز افزایش می‌یابد.

حسن عسگری اذعان داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در استان، بسیجیان شهرستان سنندج پای کار آمدند و جدای از فعالیت در کارگاه‌های تولیدی، در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات حاشیه‌ای شهر سنندج نیز به جد فعال هستند.

انتهای پیام/2330/70/ر

نظر شما