شناسهٔ خبر: 38924162 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب لیکود پیشنویس قانون "الحاق شهرک‌های کرانه باختری" و "اعدام فلسطینیان" را به کنست برد

مریم مینایی

حزب لیکود پیشنویس قانون "الحاق شهرک‌ها در کرانه باختری" و "تعیین مجازات اعدام" برای اسرای فلسطینی را به کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه عبری‌زبان "یسرائیل هیوم" میکی زوهر، رئیس فراکسیون لیکود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، پیشنویس دو قانون الحاق شهرک‌های کرانه باختری و اجرای مجازات اعدام برای اسرای فلسطینی به اتهام قتل شهروندان اسرائیلی را به کنست ارائه داد.

زوهر  تصریح کرد: هدف حزب لیکود از این اقدام "در تنگنا قرار دادن" حزب "آبی-سفید" به ریاست بنی گانتس و حزب "اسرائیل خانه ما" به ریاست آویگدور لیبرمن در آستانه حرف و حدیث‌ها  در خصوص امکان تشکیل دولت با حمایت "لیست مشترک عربی" است.

وی همچنین گفت: ائتلاف آبی-سفید طی کمپین‌های انتخاباتی خود اعلام کرده بود، از الحاق دره اردن و شمال بحرالمیت و بخش‌های وسیع دیگر کرانه باختری حمایت می‌کند و حزب اسرائیل خانه ما، طرح اعمال مجازات اعدام در حق اسرای فلسطینی را مطرح کرده بود.

زوهر  عنوان داشت: من معتقدم در صورت ارائه این طرح‌ها ائتلاف آبی-سفید و اسرائیل خانه ما با آن مخالفت می‌کنند چرا که می‌خواهند رضایت لیست مشترک عربی را جلب کنند.

انتهای پیام

نظر شما