شناسهٔ خبر: 3892042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

حبيب کاشاني خبر داد:

مخالفت کي‌روش با حضور جهانبخش و آزمون در تيم اميد

صاحب‌خبر -

مدير تيم اميد از مخالفت کارلوس کي‌روش با حضور عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تيمش خبر داد.

به گزارش ايسنا، حبيب کاشاني از مخالفت کارلوس کي‌روش با حضور عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تيم اميد براي مسابقات مقدماتي انتخابي المپيک 2016 خبر داد و گفت: از فدراسيون درخواست کتبي کرده بوديم تا بتوانيم براي بازي‌هاي مقدماتي المپيک ازجهانبخش و آزمون استفاده کنيم اما علي کفاشيان به من گفت که کارلوس کي‌روش اين دوبازيکن را براي اردوي آماده‌سازي تيم ملي در تعطيلات عيد مي‌خواهد. تيم اميد بازي‌هاي رسمي در پيش دارد و اگر خداي ناکرده اتفاقي رخ بدهد، چه مي‌شود؟ مدير تيم اميد از عدم حمايت فدراسيون و همچنين همکاري نکردن باشگاه‌ها هم گله‌مند بود و اظهار کرد: متاسفانه با درخواست ما براي تغيير زمان هفته بيست و سوم ليگ برتر مخالفت شد و اين باعث مي‌شود تيم اميد نتواند در اردوي کويت دو بازي تدارکاتي انجام دهد. به کفاشيان گفتم اگر تيم ملي در جام ملت‌هاي استراليا مي‌توانست به فينال راه پيدا کند، (با تغييراتي که در برنامه مسابقات به وجود مي‌آمد) هفته بيست و سوم خود به خود لغو مي‌شد. آيا الان تيم اميد بايد ضربه بخورد؟ تنها درخواست تعويق هفته بيست و سوم ليگ را داشتيم و الان که تيم اميد نياز به آماده‌سازي دارد با درخواست ما براي تعويق برگزاري اين هفته موافقت نمي‌شود! چرا؟آيا به اين خاطر است که ما کي‌روش نيستيم؟

کاشاني همچنين خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضي از باشگاه‌ها هم براي فرستادن بازيکنانشان به تيم اميد با ما همکاري نمي‌کنند و حتي وقتي اين بازيکنان در تيم هستند، درخواست بازگشت‌شان را دارند تا جايي که آنها را تهديد مي‌کنند که در ترکيب تيم قرار نمي‌گيرند!

وي افزود: تيم اميد نياز به آرامش دارد نه اين که کادر فني ما در اردوي کيش همواره با استرس در بازي‌ها شرکت کند. ما به خاطر آرامش تيم در اردوي کويت درخواست تعويق هفته بيست و سوم را داشتيم اما متاسفانه فدراسيون تاکنون همکاري‌هايي که لازم بود را انجام نداد. واقعا اگر مشکل من هستم، کافي است بگويند برو تا اين کار را انجام دهم و مانند زماني که از پرسپوليس رفتم و هيچ مصاحبه‌اي هم انجام ندادم، دوباره همان رويه را تکرار کنم. من اهل دردسر ايجاد کردن نيستم و واقعا کار در اين شرايط خسته‌کننده است.

نظر شما