شناسهٔ خبر: 38918484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صدور حکم کرونایی توسط یکی از قضات کهگیلویه و بویراحمد/ سارق محکوم به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی کرونایی در چاروسا شد

در اقدامی جالب توسط یک قاضی روحانی در منطقه چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور رای قضایی، سارقی را به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ارسالی به ایلنا یاسوج، دادرس دادگستری بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دلایل صدور این رای قضایی، اظهارداشت:‌ در ماه‌های گذشته، سارقی اقدام به سرقت 2 راس گوسفند می‌کند که پس از صدور حکم به 2 سال حبس و 10 ضربه شلاق محکوم می‌شود.

" صادق انصاری پور" گفت: با درنظر گرفتن مراتب قانونی و با رعایت قانون، متهم مکلف شد اقلام بهداشتی، دستکش ، مواد شوینده و ضدعفونی در اختیار مددجویان کمیته امداد ، افراد بی بضاعت و بیماریهای خاص قرار دهد و بین آنها تقسیم کند.

وی با بیان اینکه محکوم مکلف است تحت نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام و با هماهنگی اداره‌های بهزیستی و کمیته امداد، مبلغ پنج میلیون تومان اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش، شوینده و دستمال (پد) الکلی، ژل و دیگر موارد مشابه تهیه کند، یادآورشد:‌ نهادهای مربوطه با نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام به صورت عادلانه و متناسب، این وسایل را میان خانواده‌های نیازمند کم‌توان ، افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مددجویان بخش چاروسا توزیع کنند.

نظر شما