شناسهٔ خبر: 38905822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

شناسایی ۱۲ مورد مبتلای جدید به کرونا در خراسان جنوبی/۱۳ نفر فوت کرد

دهقانی فیروزآبادی گفت: آمار قطعی مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی ۱۲ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» عصر امروز (۲۷ اسفند) به رسانه های گروهی گفت: از مجموع ۳۷۶ نمونه آزمایش انجام شده تاکنون ۲۵۷ نمونه منفی و ۱۱۹مورد مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با از شناسایی ۱۲ مورد مبتلای جدید به کرونا در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶ مورد مربوط به شهرستان طبس، ۲ مورد شهرستان بیرجند، سه مورد شهرستان زیرکوه و یک مورد در شهرستان سرایان بوده است.

 

وی به تفکیک آمار  شهرستان های‌‎ درگیر با ویروس کرونا در استان پرداخت و ادامه داد: از مجموع مبتلایان، ۴۹ نفر در بیرجند، ۱۳ نفر در قاین، ۱۶نفر در زیرکوه، ۲۲ نفر در طبس، ۱۰ نفر در فردوس، ۳ نفر در سرایان، ۳ نفر در درمیان، ۲ نفر در بشرویه، ۲ نفر در درمیان و یک نفر در سربیشه هستند.

 

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: از مجموع مبتلایان ۶۳ نفر ترخیص شدند و دوره نقاهت خود را در منزل طی می کنند و همچنین ۴۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و  تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۱۳ نفر افزایش یافته است، گفت: از این تعداد هفت نفر مربوط به بیرجند و  شش نفر مربوط به شهرستان طبس است.

 

وی تصریح کرد: فوتی جدید مبتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی یک مرد ۹۶ ساله در شهرستان طبس است.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

پایان پیام/ 375

نظر شما