شناسهٔ خبر: 38877542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بازدید امام جمعه شاهرود از کارگاه‌های تولید ماسک کانون جوانان بسیج+ تصاویر

امام جمعه شاهرود و رئیس کمیته خیرین و ستاد مردم مقابله با کرونا شهرستان از کارگاه‌های تولید ماسک کانون جوانان بسیج این شهرستان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح شهرستان و کمک به پیشگیری از این امر، کارگاه‌های تولید ماسک در کانون جوانان بسیج به همت جهادگران عرصه تولید راه اندازی شده است که امام جمعه شاهرود و رئیس کمیته خیرین و جلب مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا شهرستان و رئیس ستاد مردمی و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از این کارگاه‌ها بازدید کردند.
در این بازدید‌ها مدیر این کارگاه‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخته خواستار حمایت و پشتیبانی از این امر در راستای سلاکت مردم شدند.
امام جمعه شاهرود در این بازدید‌ها با خداقوت و تشکر از نیرو‌های جهادی بر حمایت و پشتیبانی از این کارگاه‌ها که با رعایت اصول بهداشتی فعالیت دارند تشکر کرد.
لازم به ذکر است این دو کارگاه با حمایت بخش خصوصی و جهادگران عرصه تولید در کانون جوانان بسیج راه اندازی شده که توان تولید بیش از چهار هزار ماسک استاندارد را در روز با رعایت اصول بهداشتی دارند.

نظر شما