شناسهٔ خبر: 38858391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان قزوین؛

۵مرکز خدمات جامع سلامت، ۱۶ساعته فعالیت می کنند

برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و غربالگری بیماران مشکوک به کرونا ویروس، خدمات پزشکی و پرستاری در پنج مرکز شهرستان قزوین ۱۶ساعته فعالیت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منیره سجادی، کارشناس مسؤول واحد گسترش مرکز بهداشت شهیدبلندیان شهرستان قزوین گفت: برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و غربالگری بیماران مشکوک به کرونا ویروس، طبق طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا، خدمات پزشکی و پرستاری در دو مرکز خدمات جامع سلامت سید ابوطالب تقوی (شهرک مینودر قزوین، فلکه دهخدا خیابان حبیب ابن مظاهر) و مرکز خدمات جامع سلامت محمودآباد نیز از مراکز توابع شهرستان قزوین ۱۶ ساعته شدند و همراه با سه مرکز قبلی، از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۴ فعال خواهند بود.
به گفته مسئول گسترش مرکز بهداشت شهرستان قزوین، در شهر قزوین، از نهم اسفند ماه۹۸ مرکز خدمات جامع سلامت شهدا (واقع در چهارراه شهدا)، در شهر اقبالیه، مرکز خدمات جامع سلامت اقبالیه «۱» (واقع در انتهای خیابان آزادگان ) و در معلم کلایه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی معلم کلایه نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۴ فعال هستند.
سجادی تصریح کرد که این واحدها، در سه شیفت صبح(ساعت ۸ تا ۱۴)؛ بعد از ظهر(ساعت ۱۴ تا ۲۰) و شب(ساعت ۲۰ تا ۲۴) فعال هستند و مردم می توانند برای دریافت خدمات درمانی، توسط پزشک و پرستار به این مراکز مراجعه کنند.

48

برچسب‌ها:

نظر شما