به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این طرح که در راستای مسؤولیت اجتماعی ایرانسل اجرا شده است، این امکان برای تمامی بهیاران و کادر درمانی ایرانسلی حاضر در طرح فراهم شده تا از مکالمه رایگان برخوردار شوند.
بر این اساس، تماس تلفنی بهیاران با بیماران، از طریق سرشمارۀ 4030 وزارت بهداشت و بدون آشکار شدن شمارۀ اصلی تماسگیرنده انجام میشود تا ضمن حفظ یکپارچگی، از انجام برخی کلاهبرداریهای احتمالی توسط افراد سودجو نیز جلوگیری شود. به این ترتیب، بهیاران با تمامی افرادی که پس از مراجعه به وبسایت salamat.gov.ir و غربالگری، نشانههای این بیماری را داشته باشند، از طریق شمارۀ 4030 تماس گرفته و روند درمان را مدیریت میکنند.
∎
نظر شما