شناسهٔ خبر: 38848651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

قرنطیمه کرونایی استان خوزستان ونکای ‎مازندران

رکنا : با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور و از جمله استان های خوزستان و مازندران تلاش برای کنترل این بیماری با قوت در دستور کار است و در اقدامی مهم، قرنطینه آزمایشی در این دو استان اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، فرماندار شهرستان نکا در خصوص قرنطینه آزمایشی در نکا؛ گفت: قرنطینه آزمایشی در نکا براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از 19 شب گذشته در شهرستان نکا اجرایی شد که براساس آن مردم باید در قرنطینه خانگی قرار گرفته و تردد خودرو به غیر از موارد ضروری ممنوع است و بازار هم تعطیل شد.
در ادامه گزارش فارس آمده است ، عبدالجواد توحیدی‌مقدم اظهار کرد: تلاش برای حفظ جان شهروندان از مهمترین اولویت است و اکنون زمان ماندن در منزل و مقابله با ویروس کرونا برای مردم است.
وی افزود: هر چه این ارتباط‌گیری با افراد کمتر و اجتماعات و حضور در بازار و میادین کمتر باشد؛ ویروس زودتر از شهر و دیار ما خواهد رفت.
فرماندار نکا گفت: همه ما در این برهه از زمان مسؤول هستیم و باید با خدمات‌رسانی مناسب برای حفظ جان شهروندان تلاش کنیم.
وی افزود : اهمیت اطلاع رسانی به شهروندان، نصب بنر در نقاط مختلف و پر رفت و آمد شهر توسط شهرداری و با همکاری شبکه بهداشت در کنار سایر دستگاه‌ها، ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، تولید ماسک و گان بهداشتی برای بیماران و کادر درمانی از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، بوده است که در شهرستان نکا همچون سایر استان و کشور اجرایی شده است.
خوزستان هم قرنطینه شد
همچنین استاندار خوزستان اظهار کرد : فعالیت کلیه اصناف به استثنای اصناف ضروری همچون سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، خوار و بارفروشی ها و داروخانه ها ممنوع است.
غلامرضا شریعتی در ادامه به ایسنا گفت : هرگونه تردد خودروهای مسافری به استان (ورود و یا خروج) ممنوع اعلام شد.
همچنین فعالیت کلیه اصناف به استثنای اصناف ضروری همچون سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، خوار و بارفروشی ها و داروخانه ها ممنوع بوده و همچنین کلیه پایانه های مسافری، مراکز تجمع و هایپرمارکت ها نیز تعطیل می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما