شناسهٔ خبر: 38846619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخواست متقاضیان بیمه بیکاری البرز به صورت آنلاین امکان پذیر شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: سامانه ثبت آنلاین درخواست متقاضیان بیمه بیکاری در البرز راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، از راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری در وزارت متبوع خبر داد و گفت: این امر به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی‌ها در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

فلاح نژاد افزود: متقاضیان بیمه بیکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به مزایای این سامانه، گفت: روزآمدی، تسریع در بررسی درخواست‌ها، عدم مراجعه حضوری متقاضی در ادارات و کاهش هزینه اقتصادی، ثبت درخواست متقاضی از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست بیمه بیکاری در سامانه، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

فلاح نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خطاب به شهروندان افزود: با استفاده از خدمات الکترونیک در ادارات در منزل خود بمانید و به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنید.

انتهای پیام/د.خ

نظر شما