شناسهٔ خبر: 38827825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

توضیحات یکی از مسئولان کشتی درباره رفتار عجیب کشتی‌گیر دوپینگی

اخیرا در رقابت‎های کشتی قهرمانی آسیا اتفاق عجیبی رخ داد. یکی از کشتی‌گیران ایران که با اختلاف از حریف خودش جلو بود، به زمین افتاد و خود را به مصدومیت زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهروز هدایت کشتی گیر فرنگی کار ایران در رقابت های قهرمانی آسیا دست به اقدام عجیبی زد. ویدئوی کشتی او در حالی که از رقیبش با اختلاف پیش بود و انصراف داد، در فضای مجازی مثل بمب صدا کرد. عسگری دبیر فدراسیون کشتی امروز در برنامه سلام صبح بخیر در این باره توضیح داد: «در مسابقات بین المللی آقا تختی در شیراز از یک سری از بچه ها آزمایش دوپینگ گرفتند و آمدن جواب این آزمایشها زمان بر شد، موقعی که به ما اطلاع دادند ما به کادر فنی اعلام کردیم و این اتفاق همزمان با برگزاری مسابقات آسیایی بود. این اتفاق همه جای دنیا می افتد و ما قبل از اینکه اتفاقی برای کشتی گیرمان بیفتد پیش قدم شدیم.» او ادامه داد: «بنای فدراسیون بر این است که در همه رده های سنی قبل از اینکه بچه ها به اردو بیایند فرم هایی را پر کنند و همیشه در خصوص دوپینگ هم تذکر می دهیم و هم برخورد می کنیم. برای آن موضوع هم خودمان پیش قدم شدیم و اگر تست بچه ها مثبت باشد در کمیته انضباطی و حقوقی پیش قدم می شویم.»

عسگری درباره سکوت هدایت و توضیحاتش گفت: «هفته گذشته جلسه ای برگزار شد و موضوع در دست بررسی است و منتظر جواب کمیته پزشکی هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

252 251

نظر شما