شناسهٔ خبر: 38822149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

لغو فینال مسابقات جام جهانی ژیمناستیک

کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ژیمناستیک روز جمعه تصمیم گرفت مرحله فینال این مسابقات را در باکو به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا لغو کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  به نقل از مسابقات جام جهانی ژیمناستیک روز گذشته با حضور ۱۵۸ ورزشکار از ۴۲ کشور از جمله تیم ۲ نفره ایران شامل "سعیدرضا کیخا" و "مهدی احمدکهنی" در سالن فدراسیون ژیمناستیک جمهوری آذربایجان در باکو آغاز شد.

مرحله فینال مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو قرار بود روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار شود، ولی کمیته برگزاری این مسابقات به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا و ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان برای انجام اقدامات مقابله با این ویروس، فینال این مسابقات را لغو کردند.

کیخا در مرحله مقدماتی این مسابقات امروز (جمعه) با اجرایی زیبا توانست نمره خوب ۱۴٫۵۰۰ را کسب کند و در جایگاه سوم قرار گیرد و به فینال خرک حلقه این مسابقات صعود کند.

همچنین بر اساس تصمیم ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان، در قالب انجام اقدامات تعویق ناپذیر مقابله با ویروس کرونا، از روز شنبه در سراسر این کشور تمامی برنامه‌های عمومی از جمله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی لغو و فعالیت مراکز سینما و تئاتر، موزه‌ها، سالن‌های ورزشی و اماکن تفریحی متوقف می‌شود.

به گزارش منابع رسمی جمهوری آذربایجان، تا به حال ۱۶ تن مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند.

نظر شما