شناسهٔ خبر: 38780868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تخصیص سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‌کننده

استاندار اردبیل گفت: هماهنگی لازم با بانک‌های استان صورت گرفته است تا با ترک تشریفات، سرمایه مورد نیاز در اختیار تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تولید و پخش مواد ضدعفونی کننده اظهار کرد: هماهنگی لازم با بانک‌های استان صورت گرفته است تا با ترک تشریفات، سرمایه مورد نیاز در اختیار تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده قرار گیرد تا وقفه‌ای در چرخه تولید و پخش به وجود نیاید.

وی به  مهمترین وظیفه همه ارگان‌ها در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: در حال حاظر مهمترین وظیفه و رسالت همه مسئؤلان اعم از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت و معدن و تجارت، اهتمام به تولید و تأمین مواد مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان با محوریت کرونا است و هرکسی باید کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: نظارت کامل بر نحوه پخش با یک تیم قوی نظارتی در حال انجام است تا مواد و ملزومات در اختیار داروخانه‌ها و در نهایت مردم قرار گیرد.

بهنام‌جو گفت: برای ۷ واحد تولیدی مجوز ساخت مواد ضدعفونی کننده صادر شده و با تزریق سرمایه به چرخه تولید، نیاز داروخانه‌ها به حد اشباع می‌رسد.

انتهای پیام/3463/777

نظر شما