شناسهٔ خبر: 38753258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ایلنا از ایلام گزارش می دهد؛

هجوم مردم ایوان به داروخانه‌ها برای تهیه ماسک و الکل/ مسئولانی که از ترس کرونا پای کار نیستند

شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های بوجود آمده در بین مردم موجب شد تا مراجعه به داروخانه ها برای تهیه الکل و مواد ضد عفونی کننده افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، با تدبیر دادستانی مرکز استان و نظارت‌ها بر نحوه توزیع با حضور نماینده دادستان در شهر ایلام در آغازین روزها، توزیع به گونه‌ای انجام گرفت که شاهد کمترین تجمع و ایجاد صف های طولانی بودیم، چرا که مسئولان استان پای کار بودند. 

اما این روزها که زمزمه آلودگی شهرستان ایوان به گوش می رسد و از ۳ فوتی استان ایلام دو نفر آنها به این شهرستان اختصاص دارد، نگرانی مردم این شهرستان ۵۰ هزار نفری را به دنبال داشته به شکلی که برای تهیه مواد ضد عفونی کننده خود را به آب و آتش می‌زنند و دوشادوش هم صف‌های طولانی ایجاد می‌کنند در حالیکه توصیه های بهداشتی از عدم حضور افراد و تجمعات بعلت شیوع ویروس کرونا حکایت دارد.

اقدامی که می‌توانست با تدبیر فرماندار ایوان به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان به صورتی مدیریت شود که شاهد ایجاد این صف‌ها نباشیم و با برنامه ریزی مناسب از بروز و شیوع این بیماری جلوگیری شود.

این روزها صدای درد و رنج مردمی که رتبه‌های نخست تورم، گرانی و آسیب‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده اند، از همیشه بلندتر است. کاش مسئولان کمی‌پای کار باشند که حداقل قدری از درد و غم مردم کاسته شود.

فرماندار ایوان می‌تواند با بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات متعدد و البته موثر کمی از بار استرس و اضطراب مردمی که چشم امیدشان به مسئولان است بکاهد. سخن گفتن با مردم حتی از پشت ماسک‌های فیلتر دار هم می‌تواند آرامش ایجاد کند.

نظر شما