شناسهٔ خبر: 38744533 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رضایی: حریف تاجیک را شکست می دهم/ برای سهمیه المپیک به اردن آمده ام

بوکسور وزن 63 کیلوگرم ایران گفت: من برای گرفتن سهمیه به اردن آمده ام و می خواهم سهمیه المپیک را بگیرم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس گزینشی المپیک از روز سه‌شنبه در شهر امان پایتخت اردن آغاز شده است. در این رقابت‌ها، 151 بوکسور از 35 کشور قاره‌های آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

در وزن 63 کیلوگرم، اشکان رضایی بوکسور جوان کشورمان در دور نخست برابر ملی‌پوشی از کره جنوبی به برد دست یافت و در دور دوم به مصاف سافیولین ذکار از قزاقستان روی رینگ رفت و در نهایت با رای داوران شکست خورد. بوکسور 20 ساله ایران در هر سه راند بسیار جنگنده ظاهر شد اما اسیر تجربه بوکسور قزاقستانی شد و نتوانست پیروز میدان شود.

رضایی در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره رقابتهای بوکس انتخابی المپیک اظهار داشت: بعد از اینکه در مبارزه نخستر حریف کره ای را شکست دادم، بار سنگینی راز روی دوشم برداشته شد و خیلی راحتتر مسابقات ادامه دادم.

وی افزود: در مسابقه دور دوم که با سافیولین ذکار قزاق مسابقه دادم و باختم اما استرسی نداشتم و کادر فنی راضی از عملکرد رضایت داشت. با وجود این شکست راهی جدول رپه شارژ شدم و هنوز فرصت دارم تا بتوانم سهمیه بگیرم.

رضایی درباره ادامه مسابقات گفت: چهارشنبه با بوکسور تاجیک که سید 2 جدول وزن 63 کیلوگرم است، باید مبارزه کنم که مسابقه بسیار حساسی است. حریف تاجیکی برنز جهانی را در کارنامه دارد اما اما بردنش غیرممکن نیست.

بوکسور وزن 63 کیلوگرم ایران با اشاره به داوری های جهت دار و یکطرفه تاکید کرد: از روزی که به اردن آمده ایم، داوری ها غالبا علیه ما بوده؛ همانند بازی شاهین که داوران رسما او را بازاندند اما من برای گرفتن سهمیه به اردن آمده ام و می خواهم سهمیه المپیک را بگیرم. اگر داوری عادلانه باشد و یکطرفه قضاوت نکند، ناامید نیستم که حریف را شکست داده و سهمیه بگیرم.

انتهای پیام/س

نظر شما