شناسهٔ خبر: 38741895 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو "زوج و فرد" شد+ جزئیات

خبرگزاری فارس

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا جزئیات جدید نحوه ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک کشور در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور گفت: در ماه های پایانی سال خصوصا اسفند هرسال خریدوفروش و نقل و انتقال خودرو در کشور افزایش چشمگیری دارد و این افزایش باعث حضور و ازدحام بیشتر شهروندان در مراکز تعویض پلاک می شود لذا تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه ای توسط پلیس راهور ناجا برای کاهش ازدحام جمعیت و کاهش احتمالی انتشار ویروس کرونا در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: از روز سه شنبه ۲۰ اسفند تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری در روزهای زوج فقط به وسایل نقلیه پلاک زوج و روزهای فرد صرفا به وسایل نقلیه با پلاک فرد ارائه خواهد شد لذا از شهروندان تقاضا داریم در غیر از روزهای مذکور به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو

سرهنگ محمدی افزود: در مراکز تعویض پلاک تا پایان سال جاری از ساعت 7 تا 18 باز بوده و خدمات ارائه می کنند؛ پس لازمست شهروندان با مدیریت زمان حضور در مراکز تعویض پلاک در صبح و بعدازظهر با ازدحام و زمان کمتری خدمات دریافت کنند.

وی گفت: تمهیدات بهداشتی لازم همانند ضدعفونی مراکز بصورت روزانه و استفاده از ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی کننده توسط کارکنان شاغل در مراکز انجام می پذیرد.

سرهنگ محمدی به عموم هموطنان توصیه کرد: در صورتی که ضرورتی برای نقل و انتقال خودرو در سال جاری ندارند، حتی الامکان این کار را به سال آینده موکول کنند؛در صورت حضور نیز در مراکز فاصله لازم با سایر شهروندان رعایت کنند.

نظر شما