شناسهٔ خبر: 38736013 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

اختصاص ۳۰ هزار متر فضا برای آموزش شهروندی در جهت مقابله با شیوع کرونا

ضرغامی گفت: نزدیک به ۳۰ هزار متر سازه‌های پایتخت زیر پوشش تبلیغات در حوزه کرونا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: نخستین موج تبلیغات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از همان ساعت ابتدایی پس از جلسه ستاد مقابله با کرونا شکل گرفت و آموزش‌های شهروندی در قالب سازه‌های محلی، عرشه و تجاری نصب شد و در ادامه برای مقابله با کرونا کلیپ‌هایی تهیه شد که از تلویزیون‌های شهری به اکران در آمد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: با توجه به تکثیر و تعدد دستور العمل‌ها تلاش شد تمام سازه‌های فرهنگی زیر بار آموزش‌های شهروندی برود به گونه‌ای که هر شهروند با تردد در یکی از معابر پایتخت به طور حتم با آموزش‌های برخورد می‌کنند.

ضرغامی ادامه داد: مجموعه جملات و گذاره‌هایی که از سوی وزارت بهداشت و دبیرخانه مقابله با کرونا در اختیار ما قرار داده بودن به شکل کار‌های گرافیکی و خلاصه سازی با همکاری وزارت بهداشت در سطح شهر به اجرا در آوردیم و موضوع دیگری که انجام شد نصب بنر‌های آموزشی با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم »بود.

او بیان کرد: نزدیک به ۳۰ هزار متر سازه‌های پایتخت زیر پوشش تبلیغات در حوزه کرونا است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: فعالیت‌های لازم برای استقبال از نوروز در حال برنامه ریزی و اجراست و نزدیک به ۱۵۰ نقطه نقاشان مشغول به نقاشی دیوار‌های پایتخت هستند و کار گسترده‌ای در حوزه نورپردازی شهر انجام شده و امیدواریم تا شب‌های آینده اقدام‌های ما را شهروندان در سطح شهر به شکل گسترده مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما