شناسهٔ خبر: 38733922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دلیل محرومیت 4 جلسه ای کاپیتان تراکتور و عدم رسیدگی به آن در استیناف؛

مسعود شجاعی به داور بازی با گل گهر چه گفت؟

کاپیتان تراکتور در جریان اخراج از بازی با گل گهر با حکم سنگینی از سوی کمیته انضباطی روبرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور در جریان دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان از زمین مسابقه اخراج شد و سرخ‌های تبریزی اعتراض زیادی به این تصمیم داور مسابقه داشته و آن را سخت‌گیرانه عنوان می‌کردند ولی این پایان ماجرا نبود و چندی بعد این بازیکن با تجربه از سوی کمیته انضباطی با محرومیت سنگین 3 جلسه‌ای روبرو شد که با محرومیت کار قرمزش در مجموع 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

از این رو مسئولان تراکتور بشدت نسبت به عملکرد کمیته انضباطی اعتراض دارند و معتقدند که این حکم باید تعلیق شود. حتی این مساله نیز به شائبه مهندسی در فوتبال هم دامن زده و در صفحات هواداری درگیری های شدیدی میان طرفداران تیم های مختلف مطرح است.

از طرف دیگر با وجود اینکه تراکتور به کمیته استیناف اعتراض کرده اما این کمیته هنوز جلسه‌ای در خصوص محرومیت شجاعی نداشته است. دلیل این موضوع تعطیلیو  لغو جلسات کمیته استیناف به دلیل شیوع ویروس کرونا است و به گفته مسئولان این کمیته تا اطلاع ثانوی رسیدگی به پرونده‌ها به تعویق افتاده است.

با این وجود همچنان دلیل محرومیت سنگین شجاعی عنوان نشده بود ولی یکی از مسئولان کمیته استیناف اعلام کرد شجاعی در جریان مسابقه به داور گفته که چقدر پول گرفته تا او بیشترش را پرداخت کند و به نوعی در گزارش بازی آمده که کاپیتان تراکتور داور را متهم به جانبداری تعمدی از گل گهر کرده است و دلیل اخراج و محرومیت او همین موضوع بوده است.

با این حال باید صبر کرد تا کمیته استیناف پاسخ اعتراض تراکتوری‌ها را بدهد و مشخص شود که آیا محرومیت کاپیتان تراکتور کم می‌شود یا نه.

 

نظر شما