شناسهٔ خبر: 38732102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شریفی مطرح کرد:

برخی از مدیرانِ دستگاه های اجرایی در «زمینِ کرونا» بازی می کنند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در حاشیه بازدید از سطح شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر گفت : متاسفانه برخی از مدیرانِ دستگاه های اجرایی، در «زمینِ کرونا» بازی می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا،  قاسم شریفی مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، در حاشیه این بازدید، فعالیت های برخی از دستگاه های اجرایی را ناکافی دانست و گفت: همه ما ، در دستگاهِ تنفسی و ریه های‌مان، بخش هایی داریم که به دلایل متعددی، اکسیژن ِ کافی، به آنها نمی رسد و عملا آن بخش از ریه، "خاموش" و "غیرفعال" است. ویروسِ عاملِ بیماری کرونا، از طریق همین قسمت های خاموش ریه، عفونت‌های تنفسی و ریوی را ایجاد می‌کند.

ایشان فعال کردنِ بخش های خاموشِ ادارات را ، یکی از راه های ِ مقابله و پیشگیری با کرونا دانست و تأکید کرد: اگر غیرفعال باشیم و خاموش، قطعا در زمینِ کرونا ، بازی می کنیم.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با قدرشناسی از فرماندار مهدیشهر و مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پیگیری ِ مجدّانه و در صحنه بودنِ مدیران را یکی از اصلی ترین عوامل توفیق در مسیر مقابله دانسته و تاکید کردند: باید جلسات کمیته ها و ستادها را کم کنیم و میدانی و موردی موضوعات را بررسی و پایش کنیم و با توجه به شرایط هر یک از موارد، تصمیم اجرایی ِلازم را در صحنه اتخاذ کنیم.

وی از مسئولان کمیته های ذیلِ ستادِ استانی تقاضا کرد با انسجام و هماهنگیِ بیشتر، فعالیت های خود را در سطوح ِ اجرایی پیگیری کنند.

نظر شما