شناسهٔ خبر: 38726942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

عرضه رایگان کتاب‌های کانون پرورش فکری کرمان در اینترنت

نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مدت یک هفته در سایت‌های اینترنتی عرضه کتاب به صورت رایگان ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، «مریم نجارپور»، مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان «پیک امید مجازی» است تا کودکان و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت خود را صرف مطالعه کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی کنند.
وی اظهارکرد: ارائه نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که آغاز و با استقبال بچه‌ها همراه شده است، اما کانون در نظر دارد این کتاب‌ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان ارائه کند.

نجارپور ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از کتاب‌ها و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف ۱۰۰ درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

وی گفت: مربیان کانون در سراسر کشور به‌صورت داوطلبانه و جهادی در قالب همین طرح، اقدام به ضبط فیلم‌های کوتاه آموزشی در زمینه‌های هنری و کاردستی و قصه‌گویی کرده‌اند و این فیلم‌های کوتاه را در سایت‌ها و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی با چهار هشتگ «#پیکامید، #دردلدارمامید، #کانونامید و #برای حال_ خوب» منتشر می‌کنند.

نظر شما