شناسهٔ خبر: 38698057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارخانه‌های تعطیل شده تولید الکل در خراسان شمالی به چرخه تولید باز می‌گردند

مدیرکل صنعت٬ معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در حال تلاش هستیم تا چند مجموعه تولیدی مرتبط که در چند سال اخیر تعطیل شده‌اند را تجهیز و دوباره به چرخه تولید بازگردانیم تا میزان تولید مواد بهداشتی استان را افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

رضا فیروزه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به تمهیدات صمت برای تامین نیاز بازار به مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی٬ اظهار داشت: در روز گذشه یک تریلی که حامل 15000 لیتر الکل صنعتی بود به استان رسید و این موارد تخلیه و در اختیار کارگاه های تولید مواد ضدعفونی کننده که بر پایه الکل است قرار می‌گیرد.

وی افزود: با رایزنی های انجام گرفته با استان‌های گیلان، مرکزی و خراسان رضوی٬ الکل مورد نیاز استان هر چه زودتر به دست مردم خواهد رسید و در روزهای آینده مشکل کمبود الکل در استان برطرف می‌شود.

مدیرکل صمت استان گفت: در حال تلاش هستیم تا چندین مجموعه تولیدی مرتبط که در چند سال اخیر تعطیل شده‌اند را تجهیز و دوباره به چرخه تولید بازگردانیم تا میزان تولید مواد بهداشتی استان را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: در راستای راه اندازی کارگاه‌های تعطیل شده، امروز دیگ بخار یکی از این کارگاه ها نصب می‌شود و مصمم هستیم این مجموعه را که در طول روز توانایی تولید 3000 لیتر مواد ضدعفونی کننده را دارد به مدار تولید بازگردانیم.

انتهای پیام/314/ش

نظر شما