شناسهٔ خبر: 38686007 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تسلیت حزب‌الله لبنان در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

جبنش مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله) با صدور بیانیه‌ای درگذشت حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات باسابقه جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «النشره»، حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه، 16 اسفندماه، با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت حسین شیخ الاسلام، نوشت: «برادر بزرگی را از دست دادیم که از ابتدای تأسیس مقاومت همراه و همگام با آن بود».

در این بیانیه آمده است: «با نهایت حزن اندون خبر برادر عزیز حسین شیخ‌الاسلام را دریافت کردیم و با وفات وی، برادری بزرگ و عزیز را از دست دادیم.

از ابتدای انقلاب اسلامی ایران او را می‌شناختیم و اون از زمان تأسیس مقاومت اسلامی لبنان همگام و همراه مقاومت بود و حامی و کمک‌کننده خوبی برای مقاومت در تمام مراحل آن بود».

حزب‌الله لبنان در پایان این بیانیه، درگذشت حسین شیخ‌الاسلام را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، خانواده شریف و فرزندان عزیز او تسلیت گفت.

یادآوری می‌شود، حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات، دبیرکل اسبق کنفرانس دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین و معاون سابق بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی شامگاه پنجشنبه ۱۵ اسفندماه، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
انتهای پیام

نظر شما