شناسهٔ خبر: 38646547 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

روحانی با اشاره به نگرانی‌ها از تاثیر کرونا بر اقتصاد:

کسب و کارها طرح‌هایشان را بیاورند تا بررسی و تصویب کنیم/ دولت نگهبان تأمین معیشت مردم باشد

رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت، گفت: برخی از کسب و کارها که بهترین زمان درآمدی‌شان شب عید و ایام عید بوده، دچار مشکل شدند. دولت نسبت به آنها باید مساعدت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسن روحانی با اشاره به تاثیرات کرونا بر تعطیلی واحدهای تولیدی و کسب و کارهای کوچک کارگاهی و خانگی، گفت: برخی از کسب و کارها که بهترین زمان درآمدی‌شان شب عید و ایام عید بوده، دچار مشکل شدند. دولت نسبت به آنها باید مساعدت کند. انشاء الله طرح‌شان را بیاورند در هیأت دولت مطرح کنند تا به زودی آنها را بررسی و تصویب کنیم؛ برای اینکه مردم در رفاه بیشتری قرار گیرند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تلاش کنند برای اینکه مردم دارای اقساط هستند و اقساط آنها باید پرداخت شود، و در برابر دولت مسئول هستند که پرداختی‌های خودشان را در موعد خاص پرداخت کنند، امهال موارد و دادن فرصت یک و دو ماهه انجام شود. 

روحانی تصریح کرد: همانطور که دولت وظیفه دارد نگهبان سلامت مردم باشد، وظیفه دارد نگهبان کسب و کار مردم و زندگی و تأمین معیشت مردم هم باشد؛ در اینجا خواهش می‌کنم از همه دستگاه‌های خبری، خبرنگاران، روزنامه‌ها، بویژه صداوسیما با همه وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و در رسانه‌های بیگانه سمپاشی می‌کنند؛ خبر دروغ را القاء می‌کنند و واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند، بیایند واقعیت‌ها را برای مردم توضیح دهند.

وی افزود: بیمارستان ما، تلاش پزشکان و پرستاران ما، مراکز تولید و همه کارگران و مهندسینی که همه سر چاه و تلمبه‌ خانه‌های نفت و گاز، همه جا، سر مرز برای نگهبانی از کشور و در همه جا حضور دارند و تلاش می‌کنند برای امنیت و نیازمندی‌ مردم، بهداشت مردم، برای نظافت شهر مردم، همه تلاش و کوشش می‌کنند؛ این کوشش‌ها منعکس شود.

برچسب‌ها:

نظر شما