شناسهٔ خبر: 38639508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

طلسم‌های شیطانی یک زن در تهران
 راز شومی داشت 

زن رمال با فریبکاری دست به کلاهبرداری و اخاذی 80 میلیون تومانی زد.به گزارش رکنا،سرهنگ‌ ناصری نژاد معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران گفت: چندی قبل ماموران قرارگاه جلب محکومین متواری در جریان فراری بودن یک زن که در نقش رمال و فالگیر اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کرد قرار گرفتند.
وی افزود: ماموران این یگان در تحقیقات پی بردند که زن 48 ساله به نام ژیلادر نقش رمال و فالگیر سوژه‌های خود را شناسایی کرده و سپس ادعا کرده برای فرزندان شاکیان که همگی زنان جوان بودند طلسم نوشته و اگر به او پولی ندهند طلسم باعث مرگ یا از بین رفتن آرامش در زندگی فرزندانشان می شود.این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد این زن با تهدید این طلسم‌ها در چند نوبت اقدام به اخاذی 80 میلیون تومانی کرده است که تجسس‌ها برای دستگیری وی آغاز شد ودر ادامه ماموران قرارگاه جلب محکومین فراری اطلاع پیدا کردند که متهم به یکی از شهرهای شمالی سفر کرده است.
معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: ماموران در مرحله بعدی پی بردند این زن برای انجام اعمال مجرمانه خود به تهران بازگشته است که پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه زن فریبکار در منطقه جنوب شرق تهران دستگیر شد.سرهنگ ناصری نژاد گفت: 8 شاکی پرونده شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.


دستگیری ساقی با ۱۲۳ کیلوگرم بونزای در تهران

رئیس کلانتری گلبرگ از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر بونزای در شرق تهران خبر داد.به گزارش ایسنا، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم دراین‌باره گفت: چندی قبل ماموران تجسس کلانتری در جریان فعالیت فرد جوانی در زمینه فروش مواد مخدر بونزای قرار گرفتند که تحقیقات برای شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شده ومتوجه شدند که این فرد با یکد دستگاه موتورسیکلت اقدام به توزیع این مواد در منطقه شرق تهران کرده است. رئیس کلانتری گلبرگ ادامه داد: ماموران با شناسایی متهم و در یک عملیات غافلگیرانه در خیابان دردشت موفق به دستگیری متهم شدند و در بازرسی بدنی از وی ۵۳ گرم مخدر بونزای را کشف و ضبط کردند.شریفی مقدم با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت:‌ تیم پلیسی با شناسایی خانه متهم به بازرسی از  مخفیگاه وی پرداخته و موفق شدند که ۹۱ بسته حدود ۷۰ گرمی دیگر از مواد مخدر بونزای را کشف و ضبط کنند. به گفته وی برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


دستگیری ۲۲ کاسب کرونا در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲۲ نفر که اقدام به احتکار اقلام پزشکی و سلامت‌محور شامل ماسک و موادضدعفونی و ... کرده بودند، خبر داد.به گزارش ایسنا، سردار کیوان ظهیری دراین‌باره گفت:‌ از ابتدای شیوع کروناویروس در پایتخت مجموع اقدامات کلانتری‌ها در زمینه مبارزه با احتکار کالاهای سلامت محور و اقلام پزشکی تا روز جاری منجر به کشف ۲۰ میلیون و ۶۰۰ عدد انواع ماسک،  یک میلیون و ۱۷۷ هزار دستکش، ۸۶۲ هزار لیتر الکل ضد عفونی کننده، ۶ هزار و ۴۴۲ لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۷۵۰۰ عداد ژل ضدعفونی کننده شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۲۲ متهم در مورد احتکار اقلام پزشکی و سلامت محور ادامه داد: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده‌اند.وی تاکید کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع و نیاز شهروندان به دریافت اینگونه اقلام سلامت محور و بهداشتی، گشت‌های ویژه پلیسی در کلانتری‌ها توجیح و به آنها تاکید شده که رصد انبارها و محل‌های دپو احتکار شده را در دستور کار خود قرار دهند و با احتکار شده‌ها و پخش کننده‌های اقلام غیربهداشتی و تقلبی برخورد شود.

برچسب‌ها:

نظر شما