شناسهٔ خبر: 38636576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی و ضد عفونی کنند ه احتکار شده در شهرستان ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف ۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در ملایرسردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه ۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی وضد عفونی کننده کشف و ضبط شد افزود: به منظور مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده که این روز‌ها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است، مقابله با احتکار این نوع اقلام در دستور کار ماموران در سطح استان قرار گرفت.

او افزود: روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند، ۳۵۰ هزار دستکش، ۷۵۰۰ عدد ماسک، ۱۰۰۰ عدد انواع ژل ضدعفونی کننده، ۵۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۱۵۰ لیتر الکل طبی کشف و ضبط کنند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: دراین رابطه و با حضور دادستان عمومی انقلاب وماموران نظارت بر اماکن و پلیس، ۵ نفر دستگیر، ۵ مکان از جمله داروخانه و واحد‌های صنفی متخلف پلمپ شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه کلانتری ۱۱ و ۱۲ ملایر همکاری خوبی در این زمینه داشتند، اظهار داشت: پلیس استان اجازه نخواهد داد که عده‌ای سود جو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند و با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهیم این گونه موارد را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما