شناسهٔ خبر: 38629919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر:

ضرورت افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده در استان بوشهر

زرین فر با اشاره به ضرورت افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده در استان بوشهر گفت: در این ارتباط با صدور مجوزهایی توسط دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت واحدهای تولیدی یاد شده تسریع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری  شبستان  از  بوشهر ،  «سعید زرین‌فر» روز سه ‌شنبه (13 اسفند) در نشست شورای گفت ‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان بوشهر با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی این استان با هدف همکاری در امر مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری پویش راه‌اندازی کردند افزود: براساس وظایف این پویش مقرر شد حساب مشترک اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افتتاح و در قالب آن نسبت به جذب کمک‌های فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا اقدام شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به وجود واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی، ماسک و شوینده در استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه، این واحدهای تولیدی می‌توانند فعالیت بیشتری و برخی دیگر نیز در این زمینه ورود و فعالیت کنند.


زرین فر با تاکید بر همکاری بانک‌ها در تامین سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی اظهار داشت: مسئولیت این حوزه بر عهده بخش خصوصی و نظارت آن نیز برعهده دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گذاشته شده‌است.


وی با اشاره به ضرورت افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده در استان بوشهر گفت: در این ارتباط با صدور مجوزهایی توسط دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت واحدهای تولیدی یاد شده تسریع می‌شود.


وی ادامه داد: در این زمینه استفاده از ظرفیت واردات خیران اقتصادی مورد توجه قرار دارد و مقرر شده اقلام مورد نیاز از طریق اتاق بازرگانی وارد و گمرک بوشهر نیز کمک کند تا سریع در اختیار مردم قرار گیرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر همکاری اتحادیه‌ها برای مقابله با کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر کجا که تردد مردم بیشتر است با همکاری اتحادیه‌ها علاوه بر ضدعفونی بخش خصوصی هم باید مواد مورد نیاز را تامین و توزیع کند.


زرین‌فر در بخش دیگری اظهار داشت: برای تامین میوه مورد نیاز مردم در شب عید اکنون این میوه‌ها وارد استان و ذخیره سازی شده‌است که بر اساس برنامه زمان بندی در مراکز مختلف عرضه می‌شود.

پایان پیام/ 647

نظر شما