شناسهٔ خبر: 38627494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کرونا باعث لغو یک نمایشگاه نظامی در قطر شد

ایسنا

با توجه به انتشار ویروس کرونا در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، قرار شد نمایشگاه و همایش بین‌المللی دفاع دریایی در دوحه موسوم به "دیمدکس ۲۰۲۰" که قرار بود ماه جاری میلادی برپا شود، لغو شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، قرار بود این نمایشگاه روزهای ۱۶ تا ۱۸ مارس جاری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های دوحه برگزار شود.در بیانیه‌ای که سایت این نمایشگاه منتشر کرده‌، آمده است: این تصمیم پس از رایزنی‌های گسترده با برخی مسؤولان وزارت بهداشت و دولت قطر گرفته شد.

همچنین محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر درباره شیوع کرونا به شبکه سی ان ان آمریکا اظهار کرد: ویروس کرونا هرگز بر بازارهای مالی مرتبط با زندگی افراد تاثیری نخواهد داشت و با گذشت زمان شاهد خواهیم بود که این ویروس مهار شده و بازارها شکوفایی و رونق خود را باز خواهند یافت.

آل ثانی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به شکل گسترده‌ای در جهان شیوع یافته است، گفت: همه چیز همانند مراکز بهداشتی و درمانی را جهت آمادگی برای پذیرش موارد ابتلا تجهیز کرده‌ایم تا کل کشور تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار نگیرد.

او درباره تاثیر شیوع این ویروس افزود: قطعا همانگونه که در روزها و هفته‌های اخیر شاهد بودیم و دیدیم که بر بازارهای پولی و نیز سفرها، نفت و همه مسایل تاثیر گذاشت، تاثیر خواهد داشت.

نظر شما