شناسهٔ خبر: 38626195 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گزارش |

«کامیون» روی جاده تدوین / آماده برای رقابت با «پایتخت»

تا این لحظه بیش از ۹۰ درصد از تصویربرداری سریال «کامیون» به پایان رسیده و هم‌اکنون تصویرداری پروژه در قالب ۲ گروه در شهر‌های تهران و بندرانزلی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سیدمسعود اطیابی» کارگردانی که طی چند سال اخیر با ساخت فیلم‌های سینمایی کمدی پرفروش توانسته به چهره موفقی در گیشه سینما‌های کشور بدل شود، امسال مسؤولیت ساخت سریال ویژه نوروزی شبکه ۲ سیما را برعهده گرفته و بسیار امیدوار است بتواند با سریال کمدی «کامیون» موفقیتش در سینما‌ها را در آنتن رسانه ملی هم ادامه دهد.
 تا این لحظه بیش از 90 درصد از تصویربرداری سریال «کامیون» به پایان رسیده و هم‌اکنون تصویرداری پروژه در قالب ۲ گروه در شهر‌های تهران و بندرانزلی ادامه دارد و همزمان مراحل تدوین قسمت‌های میانی سریال در حال انجام است تا هر طور شده این مجموعه را طبق برنامه از پیش تعیین شده در ایام نوروز روی آنتن شبکه ۲ برود.
 
«کامیون» روی میز تدوین
 
اینکه نوروز ۹۹ حداقل ۲ شبکه سراسری کشور هر کدام سریال‌های طنز را برای مردم آماده پخش می‌کنند، به خودی خود یک موضوع هیجان‌انگیز برای سازندگان آن است که فارغ از موضوعاتی، چون فضای رقابتی میان هنرمندان سریال‌ها، همین که عوامل مجموعه‌های «پایتخت» و «کامیون» برای شادی دل مردم تلاش می‌کنند، اتفاق زیبا و خوشایندی است.
گفتنی است، مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی از بازیگران اصلی این سریال نوروزی محسوب می‌شوند.
بنا بر این گزارش، سریال کامیون در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد به طوری که پخش این سریال تلویزیونی از نوروز آغاز شده و تا ماه رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.
گفتنی است داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است. در خلاصه سریال آمده است: مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با ۳ دانشجو درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. صابر، وحید و اشکان ۳ دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده است. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود. همچنین از حواشی این سریال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که پیش از این اعلام شده بود نسرین مقانلو در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد، اما در نهایت قرار شد لعیا زنگنه در کنار مهدی هاشمی در این سریال نوروزی بازی کند. همچنین با توجه به اینکه یک فیلم سینمایی و یک سریال پیش از این با نام «کامیون» ساخته شده است، بعید نیست نام این پروژه در ادامه مسیر تولید تغییر کند. از برخی عوامل این سریال نوروزی به تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان‌صفت، طراح صحنه: رامین عاشوری و طراح گریم: امید گلزاده اشاره کرد.

نظر شما