شناسهٔ خبر: 38611313 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کالاهای اساسی موردنیاز کردستان ذخیره‌سازی شده است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و بیش از نیاز استان این کالاها در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

صاحب‌خبر -

محمدبختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بیش از نیاز استان کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت و غیره در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و کالاهای مورد نیاز توسط شرکت غله و پشتیبانی امور دام ذخیره‌سازی شده است.

به گفته خلیقی، در زمینه توزیع کالاهای اساسی نیز هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌های صنفی انجام شده و کالاها بدون هیچ مشکلی در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: میوه شب عید هم به میزان کافی خریداری شده و در چهار انبار در سطح استان ذخیره‌سازی شده است.

خلیقی با اشاره به اینکه بیش از 423 تن آرد و 486 تن برنج تایلندی در استان موجود است، گفت: در تامین توزیع کالاهای اساسی برای این ایام یک‌هزار و 300 تن برنج 1121 و 600 تن شکر تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: 220 تن گوشت منجمد طرح معیشتی و 220 تن مرغ منجمد هم برای تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مجموع در بحث تامین کالاهای اساسی بیش از نیاز استان در انبارها ذخیره‌سازی شده و قطعا کوچکترین مشکلی در این حوزه نداریم.

انتهای پیام.2330/71

نظر شما