شناسهٔ خبر: 38602622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛

دفترچه های بیمه تا پایان سال ۹۹ تمدید شد

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از رفت و آمدها و در راستای مقابله و شیوع ویروس کرونا، اعتبار تمامی دفترچه های درمانی که تا بهمن ماه اعتبار داشتند، تا پایان سال ۹۹ تمدید شد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی، و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، و در راستای کاهش خروج مردم از منازل، سازمان تأمین اجتماعی تمامی دفترچه های درمانی که دارای اعتبار تا پایان بهمن ماه است، را تا پایان فروردین 1399 تمدید کرد.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: این افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری، اعتبار دفترچه درمانی آنها تمدید می شود ولی برای صدور دفترچه جدید باید به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند.

 

وی گفت: با تأکید وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با توجه به شرایط فعلی و خطر شیوع ویروس کرونا، به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی، دفترچه بیمه افرادی که تا پایان بهمن ماه دارای اعتبار باشد، تا پایان فروردین دارای اعتبار تلقی شده و می‌توانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند و عملاً نیاز به تمدید اعتبار نخواهد بود که با این کار، پیش‌بینی می‌شود بیش از چهار میلیون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی کاهش یابد.

پایان پیام/ 575

نظر شما