شناسهٔ خبر: 38597779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته تعطیل است

واقعی از تعطیلی مدارس استان خراسان جنوبی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد علی واقعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اعلام تعطیلی مدارس سراسر کشور تا پایان هفته جاری که امروز از سوی سخنگوی دولت اعلام شد، گفت: این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها اتخاذ شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: بنا به گفته سخنگوی دولت در مورد تعطیلی مدارس در هفته آینده، روز پنج‌شنبه و جمعه نتیجه‌گیری می‌شود.

 

واقعی با بیان اینکه زیر ساخت استفاده از فضای مجازی در تمام مدارس استان فراهم شده است، ادامه داد: از تدریس معلمین در مدارس تصویربرداری شده و برای دانش آموزان در کانال های مدارس ارسال می شود و دانش آموزان هم می توانند اشکالات خود را در شبکه های اجتماعی داخلی نظیر سروش، ایتا، بله و آی گپ مطرح کرده و پاسخ را از معلم مربوطه دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: تسریع در روند فرایند تدریس بین معلم و دانش آموز، پیشگیری از شیوع و گسترش کرنا ویروس و کاهش دغدغه های والدین از جمله مزایای استفاده از فضای مجازی در شرایط کنونی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان می توانند با کمک سامانه آموزش مجازی، تمام فرایند های یادگیری را بصورت الکترونیکی دریافت کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، از روز شنبه ١٠ اسفند، آموزش دروس مقاطع تحصیلی از شبکه آموزش سیما آغاز شده که صبح مقطع ابتدایی، ظهر مقطع متوسطه اول و بعد از ظهر متوسطه دوم و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش است.

پایان پیام/ 375

نظر شما