شناسهٔ خبر: 38595157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی ۲۲ پرونده تخلف عرضه محصولات بهداشتی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح نظارت بهداشتی گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۲۲ پرونده تخلف در خصوص اخفا و امتناع از عرضه، گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تشکیل و در حال رسیدگی است.

صاحب‌خبر -

هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: فعالیت مستمر گشت مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های نظارتی به‌منظور کنترل و نظارت بر محصولات بهداشتی در بازار با آغاز طرح ویژه نوروزی تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی حاکی از گران‌فروشی و عدم عرضه ماسک، محلول و ژل ضدعفونی‌کننده موردنیاز مردم در سطح بازار است و متأسفانه برخی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی مبادرت به بداخلاقی و تخلف می‌کنند.

تخلفات داروخانه‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و آغاز طرح ویژه نوروزی اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی در نوبت اداری و غیر اداری کرده‌ایم و به تخلفات واحدهای فروش تجهیزات پزشکی، محصولات بهداشتی و داروخانه‌ها به‌صورت خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی افزود: به همین منظور طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دادستانی، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شد گشت‌های مشترک متشکل از بازرسان دستگاه‌های مسئول ضمن بازرسی از واحدهای مربوط، تخلفات را با قید فوریت جهت برخورد و رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۲۲ پرونده تخلف در خصوص اخفا و امتناع از عرضه، گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تشکیل و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام

نظر شما