شناسهٔ خبر: 38592862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشاهده اولین مورد مشکوک به ابتلای کرونا در خلخال

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: اولین مورد مشکوک به ابتلای کرونا در خلخال به بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل منتقل شد و اکنون منتظر اعلام نتایج آزمایشات هستیم.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل باقری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال، اظهار کرد: اولین مورد مشکوک به ابتلای کرونا در خلخال به بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل منتقل شد.

وی افزود: این بیمار خلخالی یک فرد ۵۵ ساله با عارضه ابتلا به دیابت است که با بازگشت از استان گیلان به شهرستان خلخال در محور خلخال به اسالم، مشکوک به ابتلای کرونا تشخیص داده شد و بلافاصله با حضور تیم‌های قرنطینه انسانی دانشکده علوم پزشکی مورد کنترل قرار گرفته و به بیمارستان امام خلخال انتقال یافت که با تشخیص پزشکان و وخیم بودن وضعیت بیمار، سریعا با آمبولانس به اردبیل منتقل و در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل بستری شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال ادامه داد: آزمایشات و نمونه‌گیری‌ها در خصوص تست کرونا بر روی این بیمار انجام شده است و هم‌اکنون منتظر نتایج آزمایشات هستیم.

باقری بیان کرد: خانواده این فرد هم که احتمال ابتلا به کرونا دارند، بلافاصله در منزل تحت قرنطینه قرار گرفته‌اند که پزشکان بر این امر نظارت دارند.

وی تصریح کرد: از مردم شهرستان خلخال درخواست می‌نماییم در آستانه سال نو جهت خرید به شهرهای استان گیلان و یا سایر شهرهای استان سفر نکنند و در وضعیت فعلی جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا از هرگونه مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال با قدردانی از نیروهای جهادی و بسیجی شهرستان خلخال گفت: با حضور خودجوش بیش از ده‌ها نفری بسیجیان و داوطلبان و با امکانات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، خیابان شهید مظفر عزیزی به عنوان یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های خلخال که محل واقع شدن مطب پزشکان، داروخانه‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان است گندزدایی و ضدعفونی شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۱

نظر شما