شناسهٔ خبر: 38580335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمیده عباسعلی بانوی کاراته شهرری المپیکی شد

رئیس اداره ورزش شهرستان ری گفت: حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران، با صعود به دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان اتریش، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

صاحب‌خبر -

مهدی صداقت رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰، اسفندماه با حضور ۶۲۵ کاراته‌کا از ۸۸ کشور در سالزبورگ اتریش آغاز شد.

وی ادامه داد: در دومین روز از رقابت‌ها بر اساس قرعه کشی، در بخش بانوان حمیده عباسعلی در وزن ۶۸ + کیلوگرم(کومیته)، پس از استراحت در دور نخست با الساندرا استوبلوا از بلغارستان مبارزه کرد و ۵ بر صفر پیروز شد.

رئیس اداره ورزش شهرستان ری ادامه داد: عباسعلی در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را ۳ بر صفر شکست داد و سپس صوفیا برولتسوا از قزاقستان را ۲ بر صفر برد و در نیمه نهایی نیز با برتری ۴ بر ۳ مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا، راهی دیدار فینال شد.

صداقت با بیان اینکه عباسعلی دومین و آخرین فینالیست کاراته ایران در این رقابت‌ها پس از بهمن عسگری است، تصریح کرد: به این ترتیب امروز و در روز پایانی این رقابت‌ها حمیده عباسعلی برای کسب مدال طلا به مصاف رقیبش  می‌رود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س۳۰

نظر شما