شناسهٔ خبر: 38569104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز عملیات سپاه کرمانشاه برای مقابله با کرونا/ همواره در کنار مردم هستیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از بکارگیری تمامی تجهیزات و اقدامات سپاه در کنار دولت در خصوص مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عملیات ضدعفونی‌سازی اماکن عمومی توسط نیروهای انقلابی و جهادی قرارگاه نجف اشرف، با بکارگیری ادوات لشکر عملیاتی 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، تیپ انصارالاسلام و بهداری غرب پیش از ظهر امروز در کرمانشاه آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه آغاز این عملیات از بکارگیری تمامی تجهیزات و اقدامات سپاه در کنار دولت، در خصوص مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا خبر داد و آمادگی سپاه را در این زمینه برای پذیرش بیماران در تمامی مراکز سپاه، بیمارستان‌های سپاه و مرکز بهداری غرب اعلام کرد.

سردار بهمن ریحانی با تاکید بر ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی، شهرها و مراکز عبور و مرور مردم در راستای رفع آلودگی  ویروس کرونا، افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با شهرداری هر روز بخشی از شهر را ضدعفونی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه در بحران‌های مختلف و رفع مشکلات مختلف همواره در کنار مردم بوده است، گفت: تیم‌های پزشکی نیز از سوی بسیج جامعه پزشکی به روستاها و نقاطی که احتمال آلودگی به این ویروس وجود دارد، اعزام شده‌اند.

استاندار کرمانشاه: سپاه با روحیه انقلابی و جهادی به میدان آمد

استاندار کرمانشاه نیز در این رابطه گفت: حضور سپاه در کنار مردم با روحیه جهادی و انقلابی سبب ایجاد امیدواری برای شکست کرونا می‌شود.

هوشنگ بازوند با یادآوری بحران‌های پیش آمده برای استان کرمانشاه طی چند سال اخیر(زلزله و سیل)، افزود: در تمامی بحران‌ها شاهد کمک نیروهای نظامی به‌خصوص سپاه پاسداران بوده‌ایم و همواره مردم شاهد این حضور‌های پررنگ بوده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز نیز در مواجعه با بحران ویروس کرونا دولت، مجموعه نیروهای حکومتی، نیروهای نظامی، ارتش، سپاه، همه در کنار مردم هستند.

بازوند با اشاره به جنگ روانی دشمن در این زمینه گفت: دشمن با نشر شایعات و خبرهای کذب از این بحران یک ترس بزرگ راه انداخته و شروع به شایعه‌پراکنی کرده است.

وی با اشاره به شعارهایی که بر روی ادوات سپاه نوشته شده بود با این عنوان که «با روحیه جهادی ویروس کرونا را شکست خواهیم داد»، گفت: به طور قاطع با همین روحیه انقلابی و جهادی به دور از رعب و وحشت بر کرونا غلبه خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه از مردم خواست که به اخبار دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بیماری کروناویرس اعتماد کنند و افزود: هم‌استانی‌ها مطمئن باشند که اخبار بدون هیچ کم و کاست و براساس واقعیت از این کانال منتشر می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

نظر شما