شناسهٔ خبر: 38556353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پویش شکست کرونا با همدلی؛

کمک نیم میلیارد تومانی مردم و خیرین به کادردرمانی استان یزد برای مقابله با کرونا

بعد از انتشار فراخوان پویش شکست کرونا با همدلی که با هدف تامین نیازهای کادردرمانی و بیمارستان های یزد راه اندازی شده است، تاکنون بیش از نیم میلیاردتومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدصدوقی پایه گذار پویش شکست کرونا با همدلی در صفحه شخصی خود نوشت: همراهان و همدلان عزیز به همت شما عزیزان جمع مبلغ دریافتی ریز و درشت از مردم و خیرین که از ۵ هزارتومان تا چند 10میلیون بود تا کنون به مبلغ 554 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.
با این مبلغ میتوان بخش کوچکی از نیازها را فراهم کرد که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در حال تهیه لیست ملزومات مورد نیازهستیم.
مشکل اساسی در کم یاب بودن اجناس می باشد که انشاالله به همت دوستان و راهنمایی دوستان مرتبط تهیه خواهد شد. قطعا با همت شما تمام نیازهای استان برآورده خواهد شد هرچند تا رفع نیاز کامل بیمارستانها راه زیادی باقی مانده است.
پویش شکست کرونا با همدلی به همت خانه فرهنگ صدوقی با مدریت حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی، نواده شهید محراب آیت الله صدوقی راه اندازی شده و از حمایت استاندار یزد نیز برخوردار بوده است.

48

برچسب‌ها:

نظر شما