شناسهٔ خبر: 38545363 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فیلم| توحّش عریان گروه‌های ضداسلامی هند بعد از سفر ترامپ!

پس از آنکه ترامپ در سخنرانی خود در ایالت گجرات هند به هندوها گفت: «ما تروریسم افراطی اسلامی را با کمک همدیگر تصفیه میکنیم» خیابان های دهلی نو شاهد درگیری های گسترده بین مسلمانان و هندوهای رادیکال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حساب کاربری تحولات شبه قاره در صفحه توئیتری خود نوشت: پس از آنکه ترامپ در سخنرانی خود در ایالت گجرات هند به هندو‌ها گفت: «ما تروریسم افراطی اسلامی را با کمک همدیگر تصفیه میکنیم» خیابان‌های دهلی نو شاهد درگیری‌های گسترده بین مسلمانان و هندو‌های رادیکال شده است. طی این درگیری‌ها تاکنون ۴۲ مسلمان کشته و بیش از ۲۰۰ مسلمان زخمی شده است.

فیلم| توحّش عریان گروه‌های ضداسلامی هند بعد از سفر ترامپ!
<div id="video-display-embed-code_958870" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/831149/958870?width=550&height=300"></script></div>
هندو‌ها با یورش به مساجد و خانه‌های مسلمانان اقدام به آتش زدن و ربودن جوانان میکنند. مودی، نخست وزیر هند خواستار بازگشت آرامش به طرفبن شده است، ولی این اعتراضات که از ماه‌ها پیش با اجرای قانون شهروندی علیه مسلمانان آغاز شده است هر روز گسترده‌تر و خونین‌تر می‌شود. پس از وقوع خشونت‌های گسترده در چندین منطقه دهلی نو پایتخت هند، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد خواهان نهایت بردباری برای کنترل وضعیت و پایان خشونت‌ها در این شهر شد.

نظر شما