شناسهٔ خبر: 38544617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امروز، ۱۰ اسفند؛

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، کمپین مقابله با کرونا را تشکیل داد

در پی گسترش بیماری کرونا در سطح استان مازندران، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران کمپین مقابله با کرونا تشکیل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران چندی پیش با شعار در کنار مردم خواهیم ماند برای مقابله و درمان با کرونا اعلام آمادگی کرد، گام‌های استواری در راستای خدمت رسانی و ایجاد ارامش در استان برداشت و همراهی و همکاری دانشجویان را در سه حیطه خواستار شد.

این زمینه‌ها به این شرح است: آموزش و پیشگیری که شامل تشکیل غرفه‌های اموزشی در مراکز بهداشتی و توزیع ماسک، آموزش رسانه ای، اموزش در قالب مکتوبیات، برنامه‌های نماز جمعه‌های استان، مساجد شهر ساری و باقی شهر‌های استان در قالب تیم‌های اموزشی می‌شود. کاردرمان که شامل نقش افرینی برای خلا‌های مراکز درمانی است و نظارت بر مراکز پخش که به معنای صورت گرفتن اقداماتی در حوزه داروخانه و تجهیزات پزشکی است.

لازم به ذکر است، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا، کمپینی را با عنوان کمپین مقابله با کرونا تشکیل داده که حمایت آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران را در راستای این برنامه در پی داشته است. نماینده، ولی فقیه در این استان در خصوص این کمپین گفت: سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است. علاوه بر بسیج دانشجویی تمامی تشکل‌های دانشجویی و اساتید هیات علمی و همکاران باید بسیج شوند و با عزم همگانی با این بیماری مقابله کرد.

نظر شما