شناسهٔ خبر: 38523838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گل‌محمدی: دستشان به جام نمی‌رسد، در مورد پرسپولیس اظهارنظر می‌کنند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی افراد هنگامی که دستشان به جام نمی‌رسد به خود این اجازه را می‌دهند تا در مورد تیم بزرگ پرسپولیس اظهار نظر کنند.

صاحب‌خبر -

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر شهر خودرو در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با اشاره به این دیدار اظهار داشت: پیش‌بینی می کردیم بازی سنگین و سختی را پیش رو داشته باشیم و به بازیکنان هم گوشزد کرده بودیم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم. بازیکنان هم با انگیزه و خیلی خوب وارد زمین شدند تا به پیروزی برسند. قبل از بازی بازیکنانم ذهنیت خوبی داشتند که این انگیزه و رفتار خوب آنها برای من آموزنده بود.

وی افزود: خوب بازی را شروع کردیم و در جریان بازی گل‌های قشنگی را زدیم. در فاز حمله بازیکنان به خوبی به یکدیگر اضافه می‌شدند. در نیمه اول بازی از سرعت خوبی برخوردار بود و با استفاده از سرعت بازیکنان به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: به بازیکنان گفتم تا آنجا که می توانیم نباید به حریف ضربه ایستگاهی بدهیم و دیدیم که روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بعد از گل اولی که دریافت کردیم معمولا بازیکنان از نظر روحی و روانی افت پیدا می‌کنند اما آنها تمرکزشان را حفظ کردند و روی همین موضوع و با استفاده از سرعت بازیکنان گل سوم را زدیم. به حریف موقعیت آنچنانی ندادیم. شهر خودرو حریف قدری برای ما بود و بازی کردن برابر این تیم خیلی سخت بود. از کسب ۳ امتیاز خوشحال هستیم. البته دوست داشتیم این پیروزی در حضور هواداران کسب می شد اما با توجه به محدودیت‌ها در غیاب آنها این برد به دست آمد البته تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده هم دوباره این نتایج خوب را تکرار کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس زودتر قهرمان می‌شود یا لیورپول، اضافه کرد: لیورپول که قهرمان شد. اما ما کار زیادی داریم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. تا جام قهرمانی رادر دست نگیریم نباید خود را قهرمان بدانیم. بازی‌های مهمی را پیش رو داریم. هنوز کار داریم و اینکه فکر کنیم از الان قهرمان هستیم رفتار غیرحرفه‌ای انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس نگرش خود را برای بازی با شهر خودرو تغییر داده بود، گفت: تیم ما امروز روان بازی کرد. معمولا برای تیمی که گل اول را می زند حفظ مالکیت سخت است. به نظر من آمار را باید از روی بازی و روند تیم سنجید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییر محل بازی وحید امیری گفت: جابجایی در خط حمله داشتیم و از او به عنوان مهاجم استفاده کردیم. خوب هم بازی کرد. البته تمام بازیکنان عالی بودند و با تمرکز بالا و با هدف بازی کردند. آنها می‌دانستند که از این بازی چه می‌خواهند.

گل‌محمدی در مورد اظهارات مسوولان شهر خودرو و تراکتور که گفته بودند برای حریفان پرسپولیس از سوی فدراسیون سخت‌گیری صورت می‌گیرد، گفت: هرکس حرفی می‌زند باید مدرک ارائه کند. برخی حرف‌ها بار حقوقی دارد و اینکه خیلی راحت در مورد خیلی مسائل صحبت می‌کنند باید جوابگو باشند. نباید بدون مدرک حرف بزنند. آنچه من داخل پرسپولیس دیدم این است که همه افراد با جان و دل برای هوادار کار می‌کنند و مزد زحمت کشیدن و حمایت هواداران را می‌گیرند و بازی‌ها را نیز با کیفیت ارائه می دهند. ما مسابقات را می‌بریم. دستشان به جام نمی‌رسد راجب آن نظر می‌دهند. باشگاه باید در مورد این موضوع از افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند شکایت کند زیرا صحبت کردن راجع به یک تیم کار درستی نیست. در مورد نام پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح شده است. همه ما ایرانی هستیم و اگر کمی در تاریخ مطالعه کردیم پرسپولیس نام اصیل ایران و هویت بزرگ و مثال زدنی است و راحت نمی‌توان در مورد این موضوعات صحبت کرد.

نظر شما