شناسهٔ خبر: 38517008 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نامه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شاهد به ریاست دانشگاه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شاهد طی نامه‌ای به ریاست دانشگاه خواستار تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شاهد طی نامه‌ای به ریاست دانشگاه خواستار تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا شدند.

متن نامه بشرح ذیل است:

به نام خدا

حناب اقای دکتر ثقفی

ریاست محترم دانشگاه شاهد

باسلام و اهدای تحیات؛

احتراماً به استحضار میرساند پیرو سخنان رئیس جمهور محترم مبنی بر دایر بودن دانشگاه ها و مدارس از روز شنبه و همچنین نقل قول هایی از مسئولین دانشگاه در تایید این موضوع، پیرو رسالت دانشجویی خود و در جهت حفظ سلامت دانشجویان که بی‌شک مهم ترین دغدغه دانشگاه و دانشجویان است، لازم میدانیم چند نکته را حضورتان متذکر  شویم:

۱- باتوجه به تعطیلی خوابگاه ها و تخلیه آنها توسط دانشجویان و بازگشت دانشجویان شهرستانی به شهر های خود به دستور معاونت دانشجویی و هزینه بر بودن بازگشت دوباره دانشجویان به دانشگاه و نقش سفر های پی در پی دانشجویان از شهر های مختلف به تهران و بازگشت آنان در ایام نوروز شاهد زمینه سازی انتقال ویروس کورونا به دانشجویان و خانواده آن‌ها خواهیم بود.

۲- تعداد بالای اساتیدی که بین قم و تهران در تردد هستند و نظر به تعداد ناقلین زیاد در این شهر و شروع این بیماری از این شهر طبق گزارشات وزارت بهداشت، خطر ابتلا دانشگاهیان را بیش از پیش تهدید میکند.

۳- نظر به اینکه دانشگاه شاهد خارج از شهر بوده و پرترددترین مسیر رسیدن به آن استفاده از حمل و نقل عمومی است امکان ابتلای دانشجویان افزایش میابد.

۴- در خصوص دانشجویان علوم پزشکی که به صورت مستقیم در مراکز درمانی دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، بی‌شک در معرض مستقیم این ویروس خطرناک بوده و سلامت این دانشجویان در خطر است.

لذا با توجه به موارد بالا از حضرتعالی تقاضا می‌شود با تعطیلی کلاس‌های آموزشی تا برقراری شرایط پایدار در کنترل این بیماری، سلامت دانشجویان و کارمندان دانشگاه از گزند این بیماری دور باشد.

پیشاپیش از همکاری جنابتان کمال امتنان را داریم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

نظر شما