شناسهٔ خبر: 38516448 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اقدامات سازمان فرهنگی هنری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری از اقدامات این سازمان برای مقابله با شیوع بیماری ویروسی کرونا در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سعید صدرائیان (مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) از اقدامات این سازمان برای مقابله با شیوع بیماری ویروسی کرونا در مراکز فرهنگی شهر تهران خبر داد و گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی هنری شامل بخش‌های آموزشی، نگارخانه‌ها و موزه‌ها تعلیق شده اگرچه فعالیت‌های روزمره ستادی و مراکز سازمان فعال بوده و متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه نصب بنرهای آموزشی با موضوع کرونا در مراکز سازمان فرهنگی هنری ازجمله اقدامات در بحث پیشگیری بوده است، افزود: فعالیت تمامی کتابخانه‌های سازمان نیز تا ساعت 17 است و به‌جز بخش امانت، سایر بخش‌ها ازجمله سالن‌های مطالعه، بخش مرجع و نشریات کودک و نوجوان تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود. همچنین مجموعه‌های ورزشی این سازمان شامل آبی و غیرآبی به‌منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

صدرائیان از تعطیلی مراکز سازمان فرهنگی هنری در روزهای پنجشنبه و جمعه تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: فضاهای عمومی مراکز از جمله نمازخانه، سالن‌های انتظار، کلاس‌ها و... هم با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده در حال پاک‌سازی و سالم‌سازی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان با حفظ آرامش و روحیه تعاون، در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا همکاری کنند.

نظر شما