شناسهٔ خبر: 38513472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اطمینان به سیستم بهداشتی آمار بهبودی کرونا را بالا می‌برد

گفتنی است حدود یک هفته است که کشور ما نیز میزبان این ویروس ناشناخته شده است، اما خطرناک‌تر این ویروس آمار و ارقامی است که رسانه‌های معاند ااز آن می دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آمار جهانی شیوع ویروس کرونا حاکی از آن است که از میان حدود ۷۹ هزار و ۷۰۲ نفری که به این ویروس مبتلا شده‌اند، تاکنون ۲ هزار و ۶۲۶ نفر، معادل ۳.۳ درصد جان خود را از دست داده‌اند.

اما در مقابل ۲۵ هزار و ۱۶۷ تن از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، معادل ۳۱.۵ درصد آن‌ها بهبود یافته‌اند که بیشترین تعداد گزارش شده پس از چین در سنگاپور بوده است.

گفتنی است حدود یک هفته است که کشور ما نیز میزبان این ویروس ناشناخته شده است، اما خطرناک‌تر این ویروس آمار و ارقامی است که رسانه‌های معاند از جمله منافقان و سلطنت طلبان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

این آمار وارقام به قدری غیرواقعی است که شاید تلاش‌های پزشکان و پرستاران جان برکف ما دربیمارستان‌ها دیده نشده است تلاشی که منجر به خبر‌های خد بهبود یافتن هموطنانمان از شر این بیمار است.

مطابق آخرین آمار ۴۹ نفر در شهر قم ۱۲ نفر استان گیلان چندین نفر دیگه در شهر‌های مختلف در مبارزه با این بیماری موفق شدند.

پس مردم ما باید صبور باشند و به سیستم بهداشت و درمان کشور اطمینان پیدا کنند تا هرچه سریعتر سداین بیماری رای پشت سر بگذاریم.

نظر شما