شناسهٔ خبر: 38504757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فریدون همتی تاکید کرد؛

بکارگیری از تمام ظرفیت های هرمزگان در جهت مقابله با ویروس کرونا

موج نیوز

استاندار هرمزگان، تاکید کرد: تمام توان در استان برای پیشگیری با ویروس کرونا و همچنین جلوگیری از شایعات و نگرانی ها و حفظ سلامت مردم به کار گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، تاکید کرد: تمام توان و ظرفیت ها در استان برای پیشگیری و مقابله با این ویروس و همچنین جلوگیری از شایعات و نگرانی ها و حفظ سلامت مردم به کار گرفته شود.

استاندار هرمزگان، افزود: در امر پیشگیری، باید رعایت توصیه های بهداشتی که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه می شود، با جدیت رعایت و در کنار آن از حضور در اجتماعات پرهیز شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا ویروس، یک اقدام مناسب برای جلوگیری از شایعات و همچنین پاسخگویی افراد متخصص به سوالات شهروندان است که باید این سامانه تلفنی تقویت و بیشتر معرفی شود.

همتی، تاکید کرد: مردم به شایعات در خصوص ویروس کرونا توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه های رسمی از جمله صداوسیما پیگیری و دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان؛ سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان را به عنوان رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، تعیین کرد.

نظر شما