شناسهٔ خبر: 38490925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزم جدی استاندار یزد در تأمین مسکن مردم/دستگاه‌های دولتی وارد میدان شوند

استاندار یزد گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها و طرح‌های موجود اعم از دستگاه‌های دولتی متولی مسکن در استان برای خانه‌دار کردن یزدی‌ها بهره برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در نشست ستاد شورای مسکن استان یزد که با حضور اعضای این ستاد در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نیاز اقشار ویژه برای تأمین مسکن  در اولویت است و باید ظرفیت‌های بدون استفاده دستگاه‌های مختلف شناسایی و  مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 استاندار یزد با اشاره به وجود طرح‌هایی همچون طرح اقدام ملی، طرح‌ها و تسهیلات مربوط به بافت فرسوده و طرح بازآفرینی شهری تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها و طرح‌ها برای خانه‌دار کردن یزدی‌ها بهره برد و حمایت از دستگاه‌هایی که در حوزه تأمین مسکن فعالیت می‌کنند لازم است.

 طالبی خواستار شد: دستگاه‌های متولی امر مسکن باهم افزایی از تمامی حمایت‌های ملی ممکن برای ساخت مسکن در استان استفاده کنند که باید در قالبی واحد پیگیری شود.
وی با اشاره به امکان تغییر کاربری اراضی متعلق به سازمان زمین و مسکن برای افزایش ارزش و فروش آن‌ها، عنوان کرد: با فروش این زمین‌ها می‌توان زمین‌هایی در بافت فرسوده تملک کرد و در آن مناطق خانه‌سازی انجام شود.

استاندار یزد تأکید کرد: در طرح‌های مسکن باید برنامه ویژه‌ای برای شهرستان‌ها داشت چراکه غفلت از این موضوع موجب مهاجرت و توسعه نامتوازن خواهد شد.

انتهای پیام/90030

نظر شما