شناسهٔ خبر: 38488206 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

دانشگاه

دانشگاه رازی کرمانشاه تا پایان سال ۹۸ تعطیل شد/ دانشگاه تبریز تا پایان نوروز ۹۹ تعطیل است

روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که فعالیت های اموزشی این دانشگاه تا آخر اسفند تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت های اموزشی این دانشگاه تا پایان اسفند ۹۸ تعطیل است. همچنين در این اطلاعیه آمده است که به اطلاع اساتید و دانشجویان می رساند، با توجه به موکول شدن برگزاری جلسات درسیِ باقی مانده تا آخر اسفند به ماه های اغازین سال ۹۹، پس از معلوم شدن شرایط تشکیل کلاس های جبرانی، تقویم جدید اموزشی دانشگاه رازی در پایان فروردین ماه ۹۹ اعلام خواهد شد.

همینطور برای پيش‌گيري از شیوع بیماری کرونا (corona) ، برگزاری جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا پایان اسفند ماه ۹۸ لغو اعلام می شود.

دانشجویانی که در سامانه گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان بعد از تعطیلات نوروز در نخستین زمان ممکن برگزار خواهد شد. در ضمن مقرر شد فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله دفاع در« اسفند» لحاظ شود.

کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی تا پایان سال غیرحضوری شد

- دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفته‌ی جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته های آینده، کلاس‌های دروس نظری دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۱۰ اسفندماه تا پایان سال به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد

 دانشگاه تبریز تا پایان نوروز ۹۹ تعطیل است

دانشگاه تبریز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تعطیلی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی تا پایان نوروز ۹۹ همچنان به قوت خود باقی است.

نظر شما