شناسهٔ خبر: 38474974 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آموزش پیشگیری از کرونا برای 7 هزار کارمند شهرداری تهران

شهرداری تهران اعلام کرد: تاکنون ۷۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در دوره آموزش مجازی «آشنایی با نحوه پیشگیری از ویروس کرونا» شرکت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شهرداری تهران اعلام کرد: به دلیل راه اندازی دوره آموزشی مجازی راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط اداره کل برنامه ریزی و آموزش معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در راستای توجه به سلامت پرسنل و آگاه سازی همکاران نسبت به راهکارهای پیشگیری از این بیماری، این دوره با استقبال قابل توجه همکاران شهرداری تهران مواجه شده است.

ثبت نام در دوره آموزشی مجازی «راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» از چهارم اسفند در سامانه آموزش مجازی شهرداری تهران (TMLMS) آغاز شده که تاکنون ( پایان روز دوم ثبت نام) 7 هزار و دویست نفر از همکاران شرکت کرده‌اند.

علاوه بر آن، بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا که در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران آموزش و توجیه پرسنل بخش خدماتی مناطق 22گانه و ستاد با همکاری اداره کل سلامت شهرداری و ادارات سلامت مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

بر این اساس بیش از 1400 نیروی بخش خدماتی شهرداری تهران که نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت خود و سایر پرسنل دارند؛ نکات بهداشتی و نظافتی خاص برای پیشگیری از ویروس کرونا را آموزش می‌بینند.

همچنین برای پرسنل مستقر در معاونت ها، سازمان ها، شرکت ها و ساختمان های ستادی شهرداری تهران نیز دوره های پیشگیری در محل استقرار آنان پیش بینی شده است.

تاکنون دوره های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در معاونت شهرسازی و معماری، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، سازمان خدمات اجتماعی و سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شده و به زودی در مجموعه هایی چون شرکت اتوبوسرانی، ساختمان شهرداری مرکز، ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری، ساختمان منابع انسانی، شرکت شهروند، سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت ساماندهی مشاغل، سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش برگزار می شود.

کارمندان شهرداری برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی مجازی «راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» به لینک https://tmlms.tehran.ir/tmlms/ctl/SelfEnrolment/mid/1366 مراجعه کنند.


انتهای پیام/

نظر شما