شناسهٔ خبر: 38473165 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

فوری و رسمی؛

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۹۵ تن و جان باختگان به ۱۵ تن رسید/ کشف ۳۴ مورد جدید و تایید رسیدن بیماری به چهار استان دیگر

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۹۵ تن افزایش یافت و شمار استان‌هایی که موارد قطعی ابتلا به ویروس در آن‌ها شناسایی شده به یازده استان افزایش یافت.

صاحب‌خبر -
تابناک اجتماعیبعد از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۹۵ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این باره گفت: با بررسی‌های انجام شده از بین افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۳۴ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

وی افزود: از این ۳۴ تن، ۱۶ نفر در استان قم،  ۹ تن استان تهران، یک تن استان فارس، ۲ تن استان مازندران، ۲ تن استان گیلان، یک تن نیشابور [استان خراسان رضوی]، دو تن استان البرز و یک تن جزیره قشم [استان هرمزگان]هستند؛ بنابراین، آمار مبتلایان قطعی به کووید-۱۹ از ابتدا تا به امروز ۹۵ تن است.
 
آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۹۸ تن و جان باختگان به ۱۵ تن رسید/ کشف ۳۴ مورد جدید و تایید رسیدن بیماری به ۴ استان دیگر

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت اخیر، سه تن از مبتلایان جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان پانزده تن رسیده است. 
 
گفتنی است، بر مبنای گزارش‌های قبلی و تجمیع آن‌ها با گزارش امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، تا کنون تنها در قم، تهران، مرکزی، گیلان، مازندران، همدان و اصفهان موارد قطعی ابتلا به ویروس شناسایی شده بود و حالا چهار  استان دیگر یعنی هرمزگان، خراسان رضوی، فارس و البرز هم به این فهرست اضافه شده‌اند.
 

نظر شما