شناسهٔ خبر: 38467820 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شدت بارندگی در ۴ استان | دور سفرهای غیرضروری را خط بکشید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی هشدار داد: به دلیل شدت بارندگی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و غرب اصفهان هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: به دلیل شدت بارش‌ها در استان‌های ذکرشده، هموطنان حتما از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. چراکه مسیرها لغزنده هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در ارتفاعات محورهای کرج- چالوس، هراز و گدوک بارش برف گزارش شده است. بنابراین ضروری است که هموطنان در صورت تردد در این استان، خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کرده، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از مه‌شکن استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در استان های البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، قزوین، کردستان، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، مرکزی، همدان و تهران در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است و ضرورت دارد که هموطنان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و با سرعت مجاز رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اضافه کرد: در استان های آذربایجان غربی، مازندران، اردبیل، قزوین، مرکزی، زنجان، لرستان و خوزستان در ارتفاعات مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. بنابراین رانندگان باید با سرعت مجاز برانند و از مه‌شکن استفاده کنند.

به گفته سرهنگ رحمانی، ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و  آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) پرحجم و روان و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

به گفته این مسئول، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به هموطنان است. همچنین آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت www.rahvar120.ir نیز قابل دسترسی است.

نظر شما