شناسهٔ خبر: 38454926 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار رحیمی خبر داد؛

کشف بیش از یک میلیون ماسک احتکار شده و غیر بهداشتی

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف بیش از یک میلیون ماسک احتکار شده و غیر بهداشتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب از شرایط موجود و در مواردی تولید ماسک‌های غیر بهداشتی اظهار داشت: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و آگاهی به‌صورت فعال در سطح تهران فعال بوده و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز هستند ازجمله ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به کشف دو واحد تولیدی غیر مجاز ماسک‌های تقلبی، عنوان کرد: در چند روز اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی که احتکار و بصورت غیر بهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع‌آوری شده است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد افراد فرصت‌طلب از شرایط سوء استفاده و عرصه را برای مردم و شهروندان سخت و مشکل کنند، افزود: طی دو روز گذشته همکاران من در پلیس‌های مختلف ضمن پلمب دو کارگاه ساخت ماسک‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز اقدام به جمع‌آوری هزاران عدد مواد ضد عفونی‌کننده کرده‌اند.

فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص برخورد با توزیع‌کنندگان ماسک‌های غیر بهداشتی، گفت: با افرادی که سر چهارراه‌ها و مکان‌های دیگر اقدام به توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کنند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما