شناسهٔ خبر: 38435213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتقام جهاد اسلامی فلطسین از رژیم صهیونیستی

گردان‌های القدس؛ شاخهٔ نظامی جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب در بیانیه‌ای مسؤولیت شلیک ۲۰ فروند راکت به سرزمین‌های اشغالی را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، در این بیانیه آمده است که این شلیک‌ها در پاسخ به ترور شهید "محمد علی الناعم" صورت گرفته است.

در این بیانیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده شده است که به هرگونه تجاوز این رژیم به فلسطین پاسخی قاطع داده خواهد شد.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی از آغاز موج دوم حملات راکتی گردان‌های القدس و فعال‌شدن آژیرهای خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر می‌دهند.

به دنبال حملات این گروه مقاومت، شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که تمام مدارس و مراکز آموزشی تعطیل خواهد بود.

حمله بی‌امان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، "بنیامین نتانیاهو" نخست رژیم را مجبور کرده است که برای بررسی اوضاع  در سرزمین‌های اشغالی تشکیل جلسه دهد.

در موج نخست حملات گردان‌های قدس به جنوب سرزمین‌های اشغالی ۲۰ موشک شلیک شد که به گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۱۰ فروند از آن در داخل شهرک‌های اسرائیلی فرود آمده است.

گردان‌های القدس روز یکشنبه رژیم صهیونیستی را تهدید کرده بود که انتقام خون شهید الناعم را خواهد گرفت.

نظامیان صهیونیست بامداد روز یکشنبه  در نزدیکی حصار امنیتی در جنوب نوار غزه علاوه بر ان که الناعم را به شهادت رساندند،  سه فلسطینی دیگر را نیز زخمی کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما